Twój koszyk Menu

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu
Sklep internetowy www.kartkaodciebie.com.pl
prowadzony jest przez firmę Agata Michaluk
z siedzibą w Warszawie przy ul Żelaznej 87
Nip: 716-138-67-36. Regon: 0602 92 190
1. Informacje ogólne
Sklep internetowy www.kartkaodciebie.com.pl prowadzi sprzedaż detaliczną przez internet.
Ceny podane w sklepie sa podane w złotówkach i sa cenami brutto uwzględniajacymi podatek Vat.
Klient razem z przesyłką dostaje paragon z kasy fiskalnej.
Paragon znajduje się w paczce lub razem z listem przewozowym.
Zasady składania zamówienia
Przegladanie asortymetu sklepu i zamawianie produktów nie wymaga zakładania konta.
Zamówienia przyjmujemy poprzez formularz na stronie internetowej.
Nalezy wybrac produkt, który chcemy zamówic, kliknac na przycisk ZAMÓW i wypełnic formularz.
Warunki przyjęcia zamówienia
Warunkiem przyjecia zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza, wpisanie danych adresowych i zaznaczenie odpowiedniej opcji płatnosci.
W przypadku zaproszeń, menu, przywieszek, wkładek, -przysłanie zgodnie z gramatyką j. polskiego pełnego tekstu , jaki ma znaleść się na produkcie, i jeżeli mamy wykonac personalizację gosci, listy gosci odpowiednio odmienionej zgodnie z wytycznymi z zakładki JAK SPORZADZIC LISTE GOSCI?
Warunkiem przyjecia zamówienia jest przysłanie wszystkich niezbednych danych jak tekst i lista gosci razem.
Lista gosci przysłana w formularzu jest dla nas wiążącą. Każda wymiana listy gosci to koszt 10 zł
Nie ma znaczenia ilość zmian na liście. Nawet drobna zmiana to wymiana listy.
Nie ingerujemy w zawartość merytoryczną i gramatyczną tekstów przysyłanych przez klientów.
Odmowa Realizacji zamówienia
Na etapie od złożenia Zamówienia do akceptacji Projektu Sprzedawca nie ma obowiązku realizacji zamówienia i w każdej chwili może się z niego wycofać, bez żadnych roszczeń i kosztów. może odmówić sporządzenia Projektu lub uwzględniania poprawek, w przypadku:
- błędów w procesie składania Zamówienia;
- gdy sporządzanie Projektu lub rozpatrzenie zgłoszonych poprawek wymagałoby nadmiernego nakładu pracy, czasu lub środków;
- gdy istnieją wątpliwości co do przestrzegania przez Kupującego Regulaminu;
- gdy istnieją wątpliwości co do wiarygodności lub tożsamości Kupującego.
- Klient nie chce przysłac tekstu lub listy gosci według naszych wytycznych.
-Klient nie odpowiada na emaile i nie odbiera telefonu. Po 7 dniach zamówienie anulujemy
-Klient nie dokonał wpłaty w ciagu 7 dni od akceptacji projektu.
Zawarcie i wykonanie Umowy Sprzedaży.
1. Zawarcie umowy Sprzedazy między klientem z Sprzedawcą nastepuje po uprzednim złozeniu przez klienta zamówienia za pomoca formularza w sklepie internetowym.
2. Po otrzymaniu zamówienia sprzedawca potwierdza jego otrzymanie poprzez odesłanie klientowi na pocztę email podaną w formularzu jego zamówienia. Jest to zwrot automatyczny tego co klient wpisał w formularzu.Z chwilą otrzymania przez klienta powyższej wiadomosci zostaje zawarta Uwowa Sprzedaży miedzy klientem z Sprzedawcą.
Uwaga kupujecie Państwo produkt robiony na zamówienie.
Kupujacemu nie przysługuje prawo do odstapienia od umowy.
Realizacja zamówienia
Sprzedawca przystepuje do realizacji,
Pierwszy etap to wykonanie projektu składu tekstu i wysyłka
do klienta w formie elektronicznej na email wskazany w formularzu.
Teraz jest czas na ewentualne poprawki. 3 drobne poprawki Gratis.
Co to sa drobne poprawki? wstawić przecinek, dopisać kropkę, poprawić literówkę, Przesunąć coś wyżej , niżej. Przestawić gościa x do stołu y przy planie stołów.)
Jeżeli przysyłacie Państwo tekst od nowa. Nie jest to poprawka.
To robienie projektu od nowa. (dodatkowy koszt 20 zł)
Zmiana czcionki w projekcie wysłanym już do Państwa przez grafika - 20 zl
Zmiana wzoru , gdy projekt już został do Państwa wysłany - 30 zł

Po akceptacji pisemnej projektu przystepujemy do drugiego etapu realizacji:
Druku i konfekcjonowania produktu.
W tej chwili nie ma już mozliwosci żadnych zmian, ani w tresci ani w ilościach, ani modelu produktu.
Odstąpienie od Umowy
Prawo do odstapienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi
a) w odniesieniu do umowy , w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowabych potrzeb.
b) o swiadczeniu usług , jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczeciem swiadczenia , ze po spełnieniu swiadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstapienia od umowy.
Dodruk
Nie wykonujemy dodruków 1-2 szt. Zatem prosimy o zamawianie produtów z zapasem.
Dodruk dotyczy wykonania zamówienia na ten sam produkt co uprzednio bez wprowadzania żadnych zmian.
Dokładne informacje o dodruku w zakladce DODRUK
Przesyłki i płatność
Szagółowe informacje o cenach przesyłek i metodach dostawy znajduja się
na stronie sklepu w zakładce PRZESYŁKI
Przesyłki wysyłamy za posrednictwem firmy kurierskiej
Przesyłka opłacona przelewem przed realizacją -20 zł
Przesyłka za pobraniem – 25 zł
Przesyłka za granicę (tylko Europa) 90 zł (opłacone przed realizacją) przelew, pay pal, karta
W przypadku płatnosci za pobraniem przy zamówieniach wiekszych niż 350 zł prosimy o zaliczkę na nasze konto.
W trakcie procesu zamawiania klient widzi jaką kwote ma zapłacić, widzi tez koszty przesyłek.


Płatność nie nastepuje od razu w trakcie zamawiania, ponieważ bardzo często klienci pisza nam w polu ‘’uwagi’’i rózne informacje dotyczące zakupów, które powodują zmiane kwoty płatności. Dlatego płatność nie nastepuje od razu w trakcie zamawiania.
Razem z projektem wysyłamy ponownie informacje o płatnosci .
W przypadku płatnosci przelewem lub kartą, klient obowiążany jest do wpłaty w terminie 7 dni kalendazowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży , w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.
Odbiór osobisty u nas w pracowni
Klient obierający paczkę u nas w pracowni, ul. Żelazna 87, 00-879 Warszawa
ma do wyboru dwa sposoby płatnosci:
gotówka przy odbiorze lub przelewem przed realizacją.
przy zamówieniach wiekszych niż 350 zł prosimy o zaliczkę na nasze konto.


Terminy zawsze podajemy w zakładce TERMINY. Sa to terminy przybliżone.
Klient informacje o terminach dostaje tez w emailu razem z projektem.
Reklamacje
1.Produkty, które wykonujemy są to produkty wykonywane ręcznie. Mogą się nieznacznie róznic od siebie i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
Produkty które widzicie Państwo na monitorze będą się nieznacznie różnić kolorystycznie
od tego co zobaczycie Państwo na wydrukowanych produktach.
Wynika to z parametrów ustawień monitorów.
Nie może to być uznane jako wada i stanowić podstawę do reklamacji.
Zdjęcia na stronie nie oddają idealnie kolorystyki zaproszeń, nadruku, wstążek.
W rzeczywistości mogą nieznacznie różnic się. Są to jednak niewielkie różnice.
Klient zawsze ma moz.liwość zakupu próbki zaproszenia , aby zobaczyc produkt na ‘’żywo’’

2. Reklamacje z powodu błedów w druku tekstu uznamy tylko wtedy, kiedy nadrukowany tekst będzie róznił się od tego w zaakceptowanym przez klienta projekcie.
Klient akceptuje projekt i ostatnia wersja jest ostateczna.
3. Reklamacje w personalizacji zaproszeń, winietek przyjmiemy tylko wtedy, kiedy pozycje z listy będą nadrukowane inaczej niż na liście.
Uwaga!: Nie potrawiamy błędów, literówek, spacji. Nie dopisujemy zwrotów Sz. P. lub W. P. przed personaliami gości. Jeżeli klient chce mieć te zwroty przed personaliami jest zobowiązany przesłac listę z tymi zwrotami. Na stronie są informacje jak sporzadzić listy gości. Klient jest zobowiązany przestrzegać naszych wytycznych.
Jeżeli paczka jest uszkodzona i jest podejrzenie uszkodzenia produktów w przesyłce klient jest obowiążany sprawdzić przesyłkę w obecnosci kuriera i wypełnić protokół szkody. Na tej podstawie uznamy roszenia klienta. Klient jest zobowiązany poinformowac nas o tym fakcie pisemnie w ciagu maksymalnie 7 dni od dnia przyjęcia paczki od kuriera. Uszkodzone produkty prosimy wysłac do nas dobrze zapakowane na swój koszt na adres , który podamy klientowi w emailu.
Jeżeli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy koszt przesyłki.

4. Rekłamacje rozpatrujemy w ciagu 7 dni roboczych od dnia dostarczenia do nas przesyłki.

Klient dokonujacy zakupów w naszym sklepie zobowiążany jest zapoznać się z regulaminem.
Nie zapoznanie się z regulaminem nie zwalnia klenta z zawarych w nim zasad.
Składając zamówienie klient akceptuje regulamin w całości.

 

ZamknijNasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Więcej informacji »